Excursie în Cărturești


Ieri am făcut o mini-excursie la Cărturești pentru a învăța pentru un examen la care doresc să dau o mărire.

De ce la Cărturești?

Păi, locul acela e magnific, e magic, e totul! E liniște, e ceai, sunt cărți,  e tot ceea ce mi-aș fi dorit eu vreodată.

După ce am reușit să studiez 100 de pagini nu m-am mai putut abține și am fost să dau o tură printre rafturi și am avut minunata surpriză să observ un raft al editurii Nemira unde totul era la reducere. Cărți între 5 și 10 lei!!

După 30 de minute de atins, citit și mirosit cărțile, m-am hotărât să îmi iau 2.


Prima este una din capodoperele lui Stephen King. Iar când King e la reducere, îl cumperi neapărat. Am dat 10 lei pe ea, iar citatul pe de coperta m-a făcut să fug cu carte la casă, sa știu că e a mea.

Un magnific festin al groazei. Un psihothriller scris de maestrul genului horror.” - Kirkus Review


A doua e o carte pe care, recunosc, am judecat-o după copertă. Ador coperta, căci e în stil victorian și un vișiniu închis, ceea ce mă face să mă aștept la lucruri mari de la ea.

Am dat 5 lei pe ea, iar mini-rezumatul de pe spate m-a făcut, ca și în cazul lui King, să fug cu carte la casă. Îmi place ideea unei duble biografii, integrate în mijlocul unei „aventuri victoriene”, care reprezintă un thriller de excepție.

0 comentarii: (+add yours?)

Trimiteți un comentariu