"Fetiş" de Tara Moss



La cererea lui Mihai, am ales sa incep acest blog cu aceasta carte. „ Fetis” este un thriller psihologic despre un criminal in serie ce este pe urmele unui model student la psihologie judiciara  in Sidney.

Actiunea este extrem de bine inchegata, suspansul si tensiunea fiind continue pe tot parcursul operei. Plus, nu lipseste elementul supriza.


Makadde Vanderwall, o tanara din Canada, vine in Australia pentru a studia Psihologia Judiciara, dar totodata pentru a profesa in cariera ei de modeling. Aceasta vine sa locuiasca cu cea mai buna prietena a ei Cat, care era deja stabilita acolo. Insa ceea ce nu stie Mak este ca, cu o seara inainte, Cat a fost ucisa brutal si violata de un criminal in serie din Sidney.

Astfel, pe baza unei poze pe care o gaseste in geanta lui Cat, criminalul o ia pe urmele lui Mak.

Firul epic evolueaza superb in jurul personajului principal, mai ales cand aceasta se indragosteste de detectivul Andy Flynn si astfel este implicata mai mult in ancheta.

Finalul este grandios deoarece criminalul se dovedeste a fi cineva la care cu siguranta nu te vei astepta.

Dar cam atat cu detaliile, astept sa aud parerea ta in comentarii.

Tu ai citit cartea? Ti-a placut?
Daca nu ai citit, o vei citi?

Nota mea :  9/10
Lungime : 448 pagini
Timp citire: 3 zile

"De ce scrie incantatorul top-model international Tara Moss despre asasini sadici, inspaimantatori? Pentru ca se pricepe. "
- The Globe and Mail

..

2 comentarii: (+add yours?)

Anonim spunea...

Imi place... mi-ai trezti interesul :X ... cu toate ca SF-ul e pe gustul meu :-" are si cartea asta ceva ... ceva ce imi place, ceva ce ma pune sa o citesc.

Only Books spunea...

Vai, cat de bine suna!<3
E exact genul meu de carte. Trebuie neaparat sa o citesc!:) Imi place la nebunie recenzia!

Dee.

Trimiteți un comentariu