Goodreads Tag


Întreg Copoul e măturat de ploaie și de vânt, iar eu citesc 3 cărți în același timp. Nu am nicio recenzie pregătită, așa că o să fac un tag ( sau leapșă, cum îi umblă numele pe blogosferă ) legat de minunata rețea de socializare pentru viermii de bibliotecă, și anume Goodreads.

1. Care a fost ultima carte pe care ai marcat-o ca citită?

The Bride come to Yellow Sky - Stephen Crane

2. Ce citești momentan?

The Book Theif - Markus Zusak
Miss Peregrine -  Ransom Riggs
Fata cu portocale -  Jostein Gaarder

3. Care a fost ultima carte pe care ai marcat-o ”TBR” ?

Un roman sentimental - Robbe-Grillet Alain

4. Care e următoarea care pe care urmează să o citești?

Ready, Player, One - Ernest Cline

sau

Oceanul de la capătul aleii - Neil Gaiman

5. Folosești sistemul de notare cu steluțe?

Îl folosesc, însă mi se pare extrem de subiectiv având în vedere că unele cărți ce mi-au displăcut în trecut, încep să îmi fie dragi acum.

6. Participi la provocarea de citit din 2014, cunoscută sub numele de 2014 Reading Challenge?

Da, particip! Mi-am propus să citesc 30 de cărți (inclusiv cele cerute la facultate), însă conform site-ului, sunt cu 2 cărți în urma programului. Cât de curând voi fi cu o carte înainte muhahahaha.

7. Ai un wishlist? 

Am un wishlist pe site-ul elefant.ro însă singura carte aflată acolo e Dansul dragonilor - George R. R. Martin

8. Care e următoarea carte pe care plănuiești să o cumperi?

Căutând-o pe Alaska - John Green

Pentru mai multe detalii despre ceea ce citesc, îmi poți da o cerere de prietenie aici : https://www.goodreads.com/user/show/16982473-alexandru-topal

Sărbători fericite și spor la citit!



0 comentarii: (+add yours?)

Trimiteți un comentariu