"Invocarea" de Kelley Armstrong


Acum câteva săptămani, revista Bravo a avut la vanzare o serie de cărţi numite instinctiv „Forţele răului absolut”. Am ţinut morţiş să le iau pentru ca erau ieftine, iar când vine vorba de cărţi, nu mai conteaza nimic :lol:


Romanul începe abrupt ( după părerea mea ) cu un vis ciudat ce îl are eroina, Chloe Saunders. O adolescenta aparent obişnuită care e pe cale sa descopere că are un talent neobişnuit ... e necromantă. Adică vede, vorbeşte etc. stafii.

După un mic accident supranatural în şcoală, Chloe e internată într-un sanatoriu unde va descoperi cu adevărat cine este si ce se întâmplă de fapt in acel loc.

Recunosc cu mâna pe inimă că la început nu mi-a plăcut cartea, dar spre mijloc începe să devină extrem de interesantă.

Îmi place faptul că autoarea nu se afundă în detalii inutile! E un plus enorm pentru mine. In al doilea rând, introduce o nouă idee despre supranatural. Toţi ştim ce sunt alea vrăjitoare sau vârcolaci, shamani etc. Cartea aceasta oferă o altă perspectiva, extrem de matură si de realistă, având în vedere că eroii sunt adolescenţi.

Pe lângă Chloe, mai avem ca personaje importante pe Liz ( fetiţa telechinetică care are un rol cheie pentru eroină ) , Tori ( sau Victoria, the bitch aş putea spune ), Rae ( naiva inocentă ) , Simon ( magicianul ) si Derek ( despre care nu vă zic nimic, pentru că este, cred eu, cel mai reuşit personaj din toată cartea ) ! 

Dar cam atat cu detaliile, astept sa aud parerea ta in comentarii.

Tu ai citit cartea? Ti-a placut?
Daca nu ai citit, o vei citi?

Nota mea :  9/10
Lungime : 331 pagini
Timp citire: 3 zile

„Veţi aştepta cu disperare urmarea.” Melissa Marr, autoarea bestsellerului New York Times WICKED LOVELY

0 comentarii: (+add yours?)

Trimiteți un comentariu